Фізична особа-підприємець Химич Тетяна Вікторівна, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 294240030446, РНОКПП 3377009765, (надалі – «Виконавець»), з одного боку, керуючись ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних та/або юридичних осіб (надалі – «Замовник»), з іншого боку, разом – «Сторони», укласти цей Договір публічної оферти про надання інформаційно-консультаційних послуг (надалі – «Договір») на нижчевикладених умовах:
1.1. Публічна оферта (Оферта) – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, укласти з ним договір про надання інформаційно-консультаційних послуг на умовах, що містяться в цій Оферті.
1.2. Сайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою https://unigrow.com.ua/ та її піддомени (зокрема, https://unigrow.com.ua/express_sales_support), яка є офіційним джерелом інформування Замовників про Виконавця та послуги, що ним надаються.
1.3. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов цієї Оферти шляхом вчинення дій, спрямованих на отримання Послуг (зокрема, оплати Послуг). Акцепт Оферти означає, що Замовник ознайомлений з умовами Оферти та погоджується з ними в повному обсязі.
1.4. Замовник – будь-яка дієздатна фізична особа, юридична особа або фізична особа-підприємець, що акцептувала цю Оферту та є отримувачем Послуг за цим Договором.
1.5. Послуги – інформаційно-консультаційні послуги у сфері продажів та маркетингу, що надаються Виконавцем Замовнику на умовах цього Договору. Послуги можуть надаватися у вигляді місячного абонементу на консультаційну підтримку (пакети послуг) та/або доступу до навчальних онлайн-курсів (якщо такі пропонуються Виконавцем). Детальний опис Послуг, їх зміст та вартість визначаються на відповідній сторінці Сайту Виконавця.
1.6. Пакет послуг (Абонемент) – визначений Виконавцем на Сайті набір інформаційно-консультаційних послуг, що надаються Замовнику протягом певного періоду (зазвичай, одного календарного місяця) на умовах передплати.
1.7. Онлайн-курс – сукупність інформаційних та навчальних матеріалів (текстових, аудіо, відео), доступ до яких надається Виконавцем Замовнику дистанційно через мережу Інтернет.
2.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги (надалі – Послуги) в порядку та на умовах, визначених цим Договором та інформацією, розміщеною на Сайті Виконавця, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити такі Послуги.
2.2. Конкретний перелік, обсяг, вартість та умови надання Послуг визначаються обраним Замовником Пакетом послуг або Онлайн-курсом, інформація про які розміщена на Сайті Виконавця за адресою: https://unigrow.com.ua/express_sales_support (для абонементів) та/або на інших відповідних сторінках Сайту Виконавця (для онлайн-курсів).
2.3. Послуги за цим Договором надаються дистанційно за допомогою мережі Інтернет.
3.1. Цей Договір є публічним договором відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України, умови якого встановлюються однаковими для всіх Замовників.
3.2. Замовлення Послуг здійснюється Замовником шляхом вибору відповідного Пакета послуг або Онлайн-курсу на Сайті Виконавця та здійснення оплати у порядку, передбаченому розділом 4 цього Договору.
3.3. Акцептом цієї Оферти є здійснення Замовником повної оплати вартості обраних Послуг. З моменту зарахування коштів на рахунок Виконавця, цей Договір вважається укладеним між Виконавцем та Замовником.
3.4. Здійснюючи Акцепт, Замовник підтверджує, що він повністю ознайомлений та згоден з умовами цієї Оферти, а також дає згоду на обробку своїх персональних даних Виконавцем відповідно до умов, зазначених у розділі 12 цього Договору та Політики конфіденційності Виконавця (за наявності, посилання на яку розміщено на Сайті).
4.1. Вартість Послуг зазначається на Сайті Виконавця в доларах США (USD) та носить інформативний характер.
4.2. Усі розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні.
4.3. Сума до сплати в гривнях визначається шляхом перерахунку вартості Послуг, зазначеної в доларах США на Сайті Виконавця, за офіційним курсом гривні до долара США, встановленим Національним банком України на дату здійснення платежу. Актуальна сума до сплати в гривнях відображається Замовнику перед здійсненням оплати.
4.4. Оплата Послуг здійснюється Замовником у формі 100% передплати шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця за допомогою платіжної системи від АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (Monobank), доступної на Сайті Виконавця, або іншим запропонованим Виконавцем способом.
4.5. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
4.6. Вартість Послуг може змінюватися Виконавцем в односторонньому порядку шляхом оновлення інформації на Сайті. Зміна вартості не поширюється на вже оплачені Замовником Послуги.
4.7. У разі придбання місячного абонементу, оплата за наступний період надання Послуг здійснюється Замовником на умовах передплати до початку такого періоду, якщо інше не узгоджено Сторонами або не передбачено умовами автоматичного поновлення підписки.
5.1. Для абонементів на консультаційну підтримку:
5.1.1. Послуги надаються протягом оплаченого Замовником періоду (зазвичай, один календарний місяць). Початок надання послуг визначається з дати оплати або узгоджується індивідуально.
5.1.2. Способи надання консультаційної підтримки (наприклад, кількість консультацій, години підтримки, канали зв'язку: месенджери, відеодзвінки, email) визначаються умовами обраного Замовником Пакета послуг, описаними на Сайті Виконавця.
5.1.3. Виконавець та Замовник узгоджують час та формат проведення консультацій в межах умов обраного Пакета.
5.2. Для Онлайн-курсів (у разі їх наявності):
5.2.1. Доступ до матеріалів Онлайн-курсу надається Замовнику після повної оплати його вартості шляхом надсилання посилання та даних для доступу на електронну пошту Замовника, вказану при реєстрації.
5.2.2. Термін доступу до матеріалів Онлайн-курсу визначається умовами конкретного курсу, зазначеними на Сайті Виконавця.
5.3. Послуги вважаються наданими належним чином та в повному обсязі, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання доступу (для курсів) Виконавець не отримав від Замовника письмових мотивованих заперечень щодо якості та обсягу наданих Послуг. Відсутність таких заперечень свідчить про прийняття Замовником Послуг без зауважень. Акт приймання-передачі наданих послуг може не складатися, якщо інше не вимагається чинним законодавством або не узгоджено Сторонами додатково.
6.1. Виконавець зобов'язаний:
6.1.1. Надавати Послуги якісно, в обсязі та строки, передбачені цим Договором та умовами відповідного Пакета послуг або Онлайн-курсу.
6.1.2. Забезпечувати Замовнику доступ до Послуг відповідно до умов цього Договору.
6.1.3. Зберігати конфіденційність інформації, отриманої від Замовника, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України.
6.1.4. Інформувати Замовника про зміни умов цього Договору шляхом публікації нової редакції на Сайті Виконавця.
6.2. Виконавець має право:
6.2.1. Отримувати від Замовника своєчасну та повну оплату за Послуги.
6.2.2. В односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору шляхом публікації його нової редакції на Сайті Виконавця. Такі зміни набирають чинності з моменту їх публікації, якщо інший термін набрання чинності не визначений додатково при їх публікації, та не поширюються на вже оплачені Замовником Послуги.
6.2.3. Призупинити або припинити надання Послуг Замовнику у разі порушення ним умов цього Договору (зокрема, умов оплати, правил користування Послугами, порушення авторських прав Виконавця).
6.2.4. Залучати третіх осіб для надання Послуг, залишаючись при цьому відповідальним перед Замовником за якість наданих Послуг.
6.3. Замовник зобов'язаний:
6.3.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати Послуги Виконавця на умовах цього Договору.
6.3.2. Надавати Виконавцю повну та достовірну інформацію, необхідну для надання Послуг.
6.3.3. Не копіювати, не поширювати та не використовувати в комерційних цілях будь-які матеріали, отримані в процесі надання Послуг (включаючи матеріали Онлайн-курсів), без попередньої письмової згоди Виконавця.
6.3.4. Самостійно ознайомлюватися з актуальною редакцією цього Договору на Сайті Виконавця.
6.3.5. Не передавати третім особам доступ до Послуг (зокрема, логін та пароль для доступу до Онлайн-курсів).
6.4. Замовник має право:
6.4.1. Отримувати Послуги належної якості, в обсязі та строки, передбачені цим Договором.
6.4.2. Отримувати від Виконавця інформацію щодо умов надання Послуг.
6.4.3. Відмовитися від Послуг та вимагати повернення коштів у випадках та порядку, передбачених розділом 7 цього Договору та чинним законодавством України.
7.1. Замовник має право відмовитися від Послуг та вимагати повернення сплачених коштів у випадках, передбачених чинним законодавством України про захист прав споживачів та цим Договором.
7.2. Для абонементів на консультаційну підтримку:
7.2.1. У разі відмови Замовника від Послуг до початку їх надання (до початку оплаченого періоду), йому повертається повна вартість оплаченого абонементу.
7.2.2. Якщо Замовник висловлює бажання відмовитися від Послуг та повернути кошти протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту початку надання Послуг (дати оплати або іншої дати, визначеної як початок надання Послуг відповідно до п. 5.1.1. цього Договору), посилаючись на те, що не відчув очікуваної користі, Виконавець повертає Замовнику повну вартість оплаченого абонементу. Для цього Замовник повинен звернутися до Виконавця із відповідною заявою у порядку, передбаченому п. 7.4. цього Договору. Після спливу 3-денного терміну кошти за абонемент на консультаційну підтримку не повертаються, оскільки послуга вважається такою, що надається протягом усього оплаченого періоду і її вартість не підлягає поділу.
7.3. Для Онлайн-курсів (у разі їх наявності):
7.3.1. Замовник має право на повернення коштів за Онлайн-курс протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту надання йому доступу до матеріалів курсу, за умови, що він не розпочав використання матеріалів курсу.
7.3.2. У разі, якщо Замовник використав частину матеріалів курсу або пройшов його повністю, кошти за Онлайн-курс не повертаються.
7.4. Для оформлення повернення коштів Замовник повинен звернутися до Виконавця з письмовою заявою на електронну адресу, вказану на Сайті Виконавця, із зазначенням причини відмови та банківських реквізитів для повернення коштів.
7.5. Повернення коштів здійснюється Виконавцем протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання заяви від Замовника та прийняття рішення про повернення.
7.6. Кошти не повертаються, якщо Послуги не були надані з вини Замовника (наприклад, ненадання необхідної інформації, невихід на зв'язок для консультації у погоджений час тощо).
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
8.2. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність Послуг очікуванням Замовника та/або за його суб'єктивну оцінку. Така невідповідність очікуванням та/або негативна суб’єктивна оцінка не є підставою вважати Послуги наданими неякісно, або не в узгодженому обсязі.
8.3. Виконавець не несе відповідальності за досягнення Замовником будь-яких фінансових чи інших результатів, пов'язаних із практичним застосуванням інформації, отриманої в процесі надання Послуг. Послуги Виконавця носять інформаційно-консультаційний характер.
8.4. Сукупна відповідальність Виконавця за цим Договором, за будь-яким позовом або претензією, обмежується сумою платежу, сплаченого Замовником за Послуги за цим Договором.
8.5. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами з питань, що не знайшли свого вирішення в тексті цього Договору, будуть вирішуватися шляхом переговорів.
8.6. У разі недосягнення згоди шляхом переговорів, спори вирішуються в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України за місцем знаходження Виконавця.
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення Договору, і які Сторони не могли передбачити або запобігти розумними заходами.
9.2. До форс-мажорних обставин належать, зокрема: стихійні лиха, війна, військові дії, масові заворушення, епідемії, пандемії, рішення органів державної влади та місцевого самоврядування, що унеможливлюють виконання зобов'язань, збої в роботі телекомунікаційних мереж та обладнання тощо.
9.3. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов'язань за Договором через форс-мажорні обставини, повинна негайно, але не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з моменту їх настання, повідомити іншу Сторону про такі обставини.
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту Акцепту Оферти Замовником і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором, або до моменту його розірвання.
10.2. Для абонементів на консультаційну підтримку Договір діє протягом оплаченого періоду. Після закінчення оплаченого періоду Договір може бути продовжений шляхом оплати наступного періоду, що вважатиметься Акцептом на новий термін.
10.3. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до умов цього Договору, опублікувавши нову редакцію на Сайті Виконавця. Такі зміни набирають чинності з моменту їх публікації, якщо інший термін не визначений додатково. Замовник зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в Договорі. Продовження користування Послугами після внесення змін до Договору означає згоду Замовника з такими змінами.
11.1. Усі матеріали (тексти, відео, аудіо, графічні зображення, програмне забезпечення тощо), що надаються Виконавцем Замовнику в процесі надання Послуг, зокрема матеріали Онлайн-курсів, є об'єктами інтелектуальної власності Виконавця (або використовуються Виконавцем на законних підставах).
11.2. Замовнику надається право використовувати такі матеріали виключно в особистих некомерційних цілях для власного навчання та отримання інформації.
11.3. Замовнику забороняється будь-яке копіювання, відтворення, поширення, публікація, передача третім особам, модифікація, створення похідних продуктів або будь-яке інше використання матеріалів, отриманих в рамках Послуг, без попередньої письмової згоди Виконавця.
11.4. Порушення прав інтелектуальної власності Виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
12.1. Акцептуючи цю Оферту, Замовник надає Виконавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних (ПІБ, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, платіжні реквізити тощо) відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
12.2. Метою збору та обробки персональних даних є забезпечення надання Послуг за цим Договором, проведення розрахунків, інформування Замовника про нові послуги та акції Виконавця (за згодою Замовника), а також виконання інших вимог чинного законодавства України.
12.3. Виконавець зобов'язується забезпечити належний захист персональних даних Замовника від несанкціонованого доступу та поширення.
12.4. Замовник має права, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
12.5. Детальні умови збору, обробки та захисту персональних даних можуть бути викладені в окремій Політиці конфіденційності, розміщеній на Сайті Виконавця.
13.1. Цей Договір є повним і вичерпним узгодженням між Сторонами щодо його предмета та замінює всі попередні усні або письмові домовленості.
13.2. Усі повідомлення та листування за цим Договором здійснюються Сторонами українською мовою електронною поштою за адресами, вказаними Замовником при реєстрації/оплаті та Виконавцем у цьому Договорі, або іншими засобами зв'язку, узгодженими Сторонами.
13.3. Визнання будь-якого положення цього Договору недійсним не впливає на дійсність інших його положень.
13.4. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
13.5. Виконавець є платником єдиного податку 3-ї групи, неплатник ПДВ.
Фізична особа-підприємець
Химич Тетяна Вікторівна
РНОКПП: 3377009765
Адреса реєстрації:Україна, 02090, місто Київ, бульв. Гашека Ярослава, будинок 20,
квартира 27
п/р UA733220010000026001340124394 в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (Monobank)
Телефон: +380 (66) 807 76 10
E-mail: welcome@unigrow.com.ua