Поняття "Популізму"
в Продажах
За визначенням і природою популізм є невід’ємною частиною політичного життя.
Яке ж офіційне тлумачення даного терміну?
Відомо, що слово «популі́зм» походить від латинського populus — народ. Це – політика або риторика, що апелює до емоцій народних мас, використовуючи їхні надії, страхи та незадоволення життям. Він ґрунтується на протиставленні інтересів широких мас населення еліті, часто супроводжується демагогічними гаслами та необґрунтованими обіцянками.
Популізм у політиці може призводити до короткочасної популярності, але мати руйнівні наслідки для економіки, зокрема збільшення державних витрат без стійкої стратегії розвитку.
Подекуди продажі нагадують політику, де здавалось би серйозний гравець витрачає великі кошти на маркетинг задля формування тих самих гучних гасел з необґрунтованими обіцянками за сумнівної якості та заграє з аудиторією через ти чи інші інструменти. Менеджери з продажів, керівники та власники орієнтуються на швидкий прибуток, короткостроковий результат і шкодять майбутньому компанії.
Давайте подивимося на продукт. Коли виникає недовіра? Коли, наприклад, бренд обіцяє інноваційний продукт, але насправді продає низькоякісний товар, це породжує розчарування, негативні відгуки та втрату репутації. У таких випадках привабливі обкладинки та обіцянки виявляються тим самим популізмом. Такий бізнес, як і популістична політика, приречений на короткочасний успіх, за яким слідує криза.
Простими словами, відділ продажів чи сам власник вдається до голих слів і обіцянок задля обману ЦА, щоб швидко все розпродати. Швидкі гроші отримані, цикл повторюється: поспішні рішення – маніпуляції - втрата репутації – без шансів на розвиток.
🔹 Чи справді потрібно заганяти працівників і себе в глухий кут кожного місяця?
🔹 Чи не краще інвестувати в якість сервісу та продукту, ніж у маніпуляції?
🔹 Якщо компанія будує довгострокові відносини з клієнтами, чи не стане вона стійкішою до кризи?
🔹 Можливо, варто зупинитися, щоб у перспективі прискоритися?
🔹 Чи не зроблять вас сильнішими якісні стратегії та віра команди у ваш продукт?
Залиште «популізм» як явище в політиці. Як бізнес, як економічна міць задля виживання будь-якого суспільства, працюйте тут і зараз на довгострокову перспективу. Замість порожніх обіцянок, формуйте реальну цінність. В бізнесі виграє не той, хто голосніше кричить, а той, кому довіряють.