Як ITA допомагає українським компаніям виходити на ринок Італії
Інвестиції — це не лише капітал, а й довіра. Особливо в умовах війни, коли український бізнес потребує не тільки фінансової підтримки, але й системного партнерства, стратегічного бачення та виходу на міжнародні ринки.
04 квітня в ТПП України (м. Київ) відбулася стратегічна зустріч з Фабріціо Густаріні, Керівником Italian Trade Agency в Україні — державної агенції, що представляє інтереси італійського бізнесу в понад 70 країнах світу.
Ціль зустрічі — зрозуміти, як саме ITA може бути корисною для українських підприємців. Пан Густаріні представив можливості агентства, серед яких — сприяння прямим контактам з італійськими компаніями, пошук потенційних партнерів та супровід у виході на італійський ринок.
Варто зазначити, що під час війни жоден італійський інвестпроєкт поки не був реалізований безпосередньо в Україні — інвестори в очікуванні. Але для компаній, які прагнуть вийти на ринок Італії — допомога ITA може стати вирішальною. Зв’язатися з агенцією дуже просто — достатньо написати листа на офіційний email.
Крім того, Влад Хвостенко презентував ініціативу Школа інвестора від Investment and Attraction Center, яка має на меті сформувати середовище для якісної підготовки українського бізнесу до залучення інвестицій, у тому числі — через консалтингову підтримку.
Дякуємо Жіночій Діловій Палаті України та пані Наталі Карпенсук за ініціативу та організацію цієї надзвичайно важливої зустрічі.